torstai 27. elokuuta 2009

Kuulumisia


Mooooikka kaikille! Ajattelin kertoilla, että mitä mulle kuuluu ja sillei. Mulle kuuluu hyvää, tällä hetkellä vähän väsyttää mutta ei se haittaa. Tämän taikajuoman avulla tässä kirjoittelenkin.

Eilen olin töissä ja töissä. Illalla vain löhösin kotona ja päivittelin tuon kenkäjutskan tänne. Yritin ottaa kuvia, mutta ainut onnistunut kuva on mun silmästä. Hohohoo. Tässä teille mun EYE !


Yllätyin kuinka siniseltä se näyttää tässä kuvassa, vielä kun ei ole käytetty salamaa. Kun ilman salamaa mun silmä on sellaisen tiskialtaan värinen jossa olisi kai jotain pinttynyttä BigMac rasvaa...

Tämä päivä on ollut hieman antoisampi, ainakin kuvien suhteen. Heräsin aamulla siihen kun Miho yrittää oksentaa häkkiin. Koirat siis nukkuu meidän sängyn vieressä isossa (pinkissä) häkissä. Mutta siis, siitä sitten salaman nopea loikkaus sängystä pois ja Mihon ohjaan oksentamaan lähellä olevan muovipussin päälle. Hyvä startti aamulle.

Aamutoimia tehdessäni ajattelin, että meen vielä takas Juhon viereen pötköttää mutta päädyinkin kihartamaan hiuksiani.


Tuolla laitteella niitä väkertelin, aluksi oli kivaa mutta jossain vaiheessa käsi alkoi väsyä ja poltin vielä aika mojovasti sormeni. Mutta suhteellisen hyvät kiharoista tuli, ajatellen sitä että ensimmäistä kertaa kiharran tuollaisella laitteella ja vielä OMIA hiuksiani. Aikaa kului tuohon touhuun kyllä aika kiitettävästi, varmaan joku 1 ½ h, no ei ehkä noin kauan, mutta ainakin tunti.


Seassa oli kyllä paljon tuollaisia pieniä osioita suoria hiuksia ja joistain kohdin kiharat olivat hyvin laimeat, mutta minkäs teet. Edestä laitoin hiukset kiinni sellaisella turkoosilla rusettinipsulla (no eikun muumimammalla!).

Töissä napsaisin pari kuvaa kun pidin pikku breikin. Olenpas noita-akan näköinen tuossa. :D



Tästä toisesta kuvasta tykkään enemmän. Ja tänä aamuna onnistuin vihdoin tekemään sellaisen silmänrajauksen mitä olen aina yrittänyt väkertää. Tai siis, että se sopii mun silmän muotoon, ja heh kyllä, olen kosmetologi. Ehostuksesta sain aina kiitettävää ja olenkin siinä hyvä. Mutta aina jotenkin omat kasvot on niin hemmetin vammaset, että ei mikään onnistu.


Pääsin töistä kello 14 jälkeen ja sitten soitinkin ihanalle ystävälleni Petralle, että "Nyt HESEEN! Mulla on nälkä!" Treffasin Petran Gina Tricotissa ja bongasin sieltä varsin "seksikkäät" leopardi samettihansikkaat. Petra vielä mä toteutan sen, että tuun johonkin juhliin pukeutuneena päästä varpaisiin leopardikuosiin !

No en oikeesti.....

Myö tytöt siis hilattiin peppumme Sokoksen Hesburgeriin, itse otin juustoaterian isoilla ranskalaisialla ja paprikamajoneesia.

Mun piti ottaa kuva ihanasta ruuasta, mutta hotkaisinkin sen niin nopeasti etten tajunnut ottaa kuvaa. Toivottavasti teille tuli nälkä.


Ihana Petraseni


Syönnin jälkeen suunnattiin molemmat kotiin. Kotona pääsin herättelemään Juhoa ja patistamaan sen koirien kanssa ulos. Kun Juho oli ulkona minä päätin kamerahuorata olohuoneessamme.


Juho ja tytöt tulivat pian pissilenkiltä, myös he joutuivat kameran uhreiksi.

Hahaha. Juhon kuolemankoipi.


Mutta eipä minulla oikein muuta, enpä nyt oikein mitään järkevää selittänyt mutta selitimpähän kuitenkin. Mad-Croc meni sulavasti kurkusta alas tätä kirjoitellessa, silti oloni on hieman nuutunut. En kuitenkaan ole niin väsykkä mitä olin kun rupesin tätä kirjoittamaan, piti oikein ottaa kuva väsymyksestäni.



Onpas hirveä lopetuskuva, ihan kuin olisin kuollut pystyyn. Mutta ei voi mitään, onneksi energiajuoma pelastaa.

Ei kommentteja: