keskiviikko 18. elokuuta 2010

Tyylilyyli jo pienenä

Hola!

Nyt vihdoin sitä tyylipostausta kehiin. Tää eka postaus käsittelee mun tyyliä kun olin lapsi, taino ei sillon mitään tyyliä ollut kun oli lapsi. Taisin rykästä päälle vaatteet jotka oli puhtaat tai ei tai sitten mitkä oli ekana hyllyllä. :D Eka meinasin etten ees laita mitään lapsuuskuvia, mutta sit löytykin sellaisia viritelmiä, että pakko nää on teille jakaa! Nauttikaa lukijat, oi nauttikaa! :D

Tässä oon alle kouluikäinen, en osaa nyt yhtään arvioida että paljon, ehkä 5v ? Toi Minniasu oli kuitenkin mun yks lemppareista. Tuolloin harjoittelin kovasti armeijaa varten, kuten kuvasta näkyy. :D

Muistan vieläkin kun ajattelin olevani nätti kun mulla oli tuo tunika päällä.

Pieni Merenneito oli kanssa yks lempparipaidoista. Tässä kuvassa näkyy myös mun surullisen kuuluisa ikenillä hymyileminen. :DD

Voi herranjumala. :D Kukkakaulakoru on edelleen tallessa, sain sen mummolta lahjaksi. Päässä oleva rusetti ei valitettavasti enää löydy.

Olen pienenäkin ollut näemmä mätsääjä, vihreä oli näköjään päivän väri. Kuva on otettu meidän mökiltä, oon näemmä saanut aikamoisen vonkaleen.

Oi voi, dalmatialaishulluus huipussaan. Jopa mun pompuloissa on dalmatialaiset! Tuo takki on ostettu Turkista josta myös kuvakin on.

Lisää dalmatialaista...

Minna ja minä Visbyssä. Noi tiikerihousut oli niiiiin lempparit että huh huh. Samoin olin myös tuo vihreä paita, en vaan ymmärrä miksi?

Ruotsissa koiranäyttelyssä Toivon kanssa. Oon tässä kai 5lk. Hyi että mikä skeleton mä oon ollut.

Yäk! Tässä varmaan 5-6lk. Miksi tuo iso paita, miksi?!

Lomalla Saksassa, nää vaatteet on jopa ihan ok.

Mä lähös bilettää! :D :D :D Kuva kun olin lähdössä koulun discoon, aika cool. :D

Taas näitä koiranäyttelykuvia. :D Tää kuva on 6-7lk. kesältä. Tuo Onlysta ostettu hame oli tosi kovassa käytössä.


Noniin, tähän sitten päättyi mun tyylikollaasin eka osio, vielä on tulossa 2 tai 3 lisää. Nyt kertokaas, mikä kuva sai teidät huutonauramaan?

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tuo iso rusetti päässä oli paras :D

Anonyymi kirjoitti...

Hahaa yks anonyymi lukija lisää :D
Ihan loistavia tollaset pienenä otetut kuvat. Muistan elävästi ton Liian iso adidaksen tms. college paita vaiheen omassa koulussani. Se oli niiiin must! Eniten kuitenkin nauroin lähdössä bilettää!1!! kuvalle.

Näitä postailuja onkin odotettu. Jee kiva, että sait tehtyä ^^

Anonyymi kirjoitti...

tiikerihousut! reps.

Anonyymi kirjoitti...

Moikka!

Täytyy sanoa etten pystynyt erittelemään yhtä kuvaa, joka sai minut nauramaan vaan nauroin niille kaikille. Ja vain sen vuoksi, koska olen asiaa vierestä katsonut. Mutta täytyy myöntää, että uskallusta sinulta ei koskaan ole puuttunut tyylejä kokeillessa ja toivottavasti ei koskaan puutukaan!
Olet rakas!

-Isosiskos Minna-

Meiju kirjoitti...

Vau, tähänpostaukseen ei näköjään ole voitu olla kommentoimatta. :D

A1: Joo toi rusettikuva on kyllä aika järkky, etenkin vielä toi "olen pieni ja viaton"-ilme. :D

A2: Toi iso collagepaita muoti oli jotain aivan kamalaa. :D Toivottavasti saan pian tehtyä loputkin osat tästä tyylikollaasistani, ne vaan paranee kun teini-ikään tullaan. :D

A3: Kissanainen jo pienenä! ;D

Minna: On ollut varmaan tosi kiva olla mun kanssa liikenteessä jossain kaupungilla kun ollut kaikkia ihme virityksiä päällä. :D Mutta se on sitä siskosrakkautta. :)

Kirsi kirjoitti...

Ihana Meiju! <3 (Sai taas hihitellä yksikseen täällä. :D)