sunnuntai 26. syyskuuta 2010

Kun kerrankin olin ahkera

Mooi!

Nonniin, nyt sitä sitten tuli oltua kipeenä. Sen siitä saa kun yrittää olla reipas ja pyöräillä työmatkat sateessa. :D Tuli sillon keskiviikkona töissä niin heikko olo, että piti kesken päivän lähteä kotiin. Illalla olo vain heikkeni ja piti soittaa töihin etten seuraavana päivänä kyllä pääse töihin. Kävin sitten torstaina sairaanhoitajalla joka totes, et kurkussa on joku virusperäinen tulehdus tai jotain vastaavaa (en ollut sillä hetkellä mitenkään kovin terässä niin en muista ihan tarkalleen mikä se "diagnoosi" oli :D). Siitä sitten kaksi päivää saikkua ja ohjeeksi vain lepoa.

Torstai iltana olo meni vähän överiksi ja en kyennyt muuta kun valittamaan kuinka vaatteet sattuu päällä ja peitto sattuu kun se koskee ihoon. Mulle siis nousi kuume, tai no korkein lämpö oli 37,7. Koko maailma vaan pyöri silmissä ja alko tuntuu siltä että mä kuolen kohta. En ymmärrä miten jotkut voi olla töissä jos niillä on vähän lämpöä, mä en ainakaan. :D Onneksi kuume sitten laski tosi nopeesti, aamulla ei ollut edes mitenkään kipeä olo.

Olin sitten eilen töissä ja ei ollut mitään ongelmia, paitsi että ääni lähti yhdessä vaiheessa. :D Tänäänkin meen töihin ja olenkin tässä koko aamun yrittänyt niistää nenää tyhjäks, mutta loppua ei vain näy! :DD Mutta ehkä se tästä, oon ainakin ilonen siitä et kurkkukipua ei ole.

Kivaa sunnuntaita kaikille ja muistakaa pysyä lämpiminä!

Ei kommentteja: