tiistai 21. helmikuuta 2012

Kuukausi?!

Mitä ihmettä, onko tässä oikeesti mennyt jo kuukausi kun oon viimeks päivitellyt, voi ei taas. :D Eihän mulla oo enää ollenkaan lukijoita kun en muista/jaksa päivitellä mitään. Oon yleensäkin miettinyt et miten jotkut jaksaa päivitellä blogia joka päivä? Ja jotkut hullut tekee sen monta kertaa päivässä! Anteeks nyt vaan mutta mistä ne repii sen ajan ja ensinnäkin mistä ne kirjottelee? :D Musta olis kiva kirjotella vaikka pari kertaa viikossa mutta ei mulla oo oikeesti mitään ideoita, omasta elämästä ei voi hirveesti kirjotella kun ei mulle tapahdu mitään. Voi nolous mutta se on ihan totta. :D Tämmönen ei varmaan monia kiinnosta “herään, menen töihin, tulen kotiin, menen nukkumaan”. Mitään päivänasuja nyt on vielä turhempi näytellä, hahhaahaa, oikeesti pitäis ottaa nyt kuva teille et missä vermeissä oon oikeesti kuukauden kulkenut. Joka päivä samat vaatteet päällä, jee!

Mutta on tässä kuukaudessa onneks muutamia asioita ehtinyt tapahtua, ekaksi vaikka pari uutta lempibiisiä.

Tähän biisiin ihastuin heti kun kuulin tän ja paranee vaan joka kuuntelukerran jälkeen!

Tämän kuulin ekan kerran lauantaina ja voi pojat se oli rakkautta ensi kuuntelulla! Kuuntelen tätä aina kun kun avaan spotifyn.

Tässä nyt taas kerran vähän kuvaoksennuksia kuuden varrelta olkaapa hyvä!

IMG_6116

Yks ilta kun tein Juholle leipää juusto alko näyttää vähän ihmeelliseltä.

 IMG_6119

Olin läski ja rikoin meidän jakkaran.

  Meillä kävi vauvallisia vieraita kylässä ja Miho oli ihan rakastunut pikku vauvaan!

IMG_6129 IMG_6130 IMG_6132IMG_6131

Miho-mama hoitaa!

Oon onneks ehtinyt viettää aikaa myös ystävien kanssa, oltiin rakkaan Kirsini kanssa istumassa iltaa ystävämme Tonin poikamiesboxissa.

IMG_6136 IMG_6141

IMG_6146 IMG_6149

Järkytyttiin poikien hammasharjoista.

 IMG_6154 Meillä oli kova suunnitelma suunnata värivaloihin mutta jumahdettiin vaan passioniin. Matkalla keskustaan hukuin isoon huppuuni!

IMG_6163

Yöllä päädyttiin sitten Jessen luokse jatkoille ja mäkkärin kautta tietenkin.

 IMG_6168 IMG_6178

Kokeiltiin vähän erilaisia drikkiyhdistelmiä, tuo oikeanpuoleinen on mun keksimä, visuaalisti ainakin kaunis mutta maulta, aika hapokas. :D

IMG_6187 Aamuyöllä alkoi sitten irvistely kun oltiin puhuttu jo niin vakavista aiheista kuin kuolema, parisuhteet, politiikka ja työ. En muista millon olisin viettänyt yhtä mielenkiintoisen yön kun tuo, kun oikeesti kaikki pohdiskeltiin elämää ja sitä missä kaikki nytkin on. Selvennykseksi kaikille että me kaikki neljä ollaan oltu ala-asteella samalla luokalla eli yhteisiä muistoja kaikilta löytyy aika paljon.

Helmikuun alussa oli mun ja Juhon elämässä yksi hieno hetki…

…. meistä tuli kummeja!

Myös helmikuun alussa meidän äidin luo syntyi taas pieniä nöpönassukoita, kaksi pientä tyttöä.

IMG_6265 IMG_6266

IMG_6268 IMG_6272

Kattokaa miten pieniä nuo on!

IMG_6275 IMG_6279 Onni saa Toivolta pusuja. Meidän vanhat papparaiset.

Tähän loppuun vielä kuva siitä että miten meillä:

IMG_6282

Kumpikohan lautasmalli on Juhon ja kumpi mun? :D

1 kommentti:

Kirsi kirjoitti...

Mitä hittoa, musta on kerrankin kuva, jossa en irvistä?! :D Olis kivaa muuten saada näitä kuvia! Milloin otetaan uusiksi? ;)