keskiviikko 9. joulukuuta 2009

Kääks!

Apua miten kauan siitä on kun olen viimeksi päivittänyt, ja mitä kaikkea on ehtinyt tapahtua!

Torstaina jouduin vahingossa telkkariin, onneksi vaan Jyväskylän telkkariin mutta silti. Ilmoitan jos kehtaan, että milloin mun ihanaa naamaa voi katsella kotisohvalta. Onneksi olin tuona päivänä edes laittautunut.

Tän näköisenä olin siis tuolloin liikenteessä, harmi vaan et piti ottaa baskeri pois päästä, oli siis kiva lättätukka.

Ainiin! Juho keitti vähän kananmunia...
... ja tälläinen siitä yhdestä tuli. :----------------D

Meillä on myös mennyt auto hajalle. Jippii! Kivasti taas kerran kun veronpalautukset on tullut. Auto on vaan möllöttänyt autohallissa jo 5 päivää, kaikkea on kokeiltu, mutta se ei vaan käynnisty. Käytiin Juhon kanssa maanantaina kävellen marketissa ja voi jumpe minkä näköisiä oltiin reput selässä. :D

Olin myös lauantaina vähän juhlimassa, ensin mentiin Susan ja Petran kanssa Shakeriin juhlistaa Lauran valkoista lakkia.

Huomatteko kuvassa jotain outoa? Nimittäinen tuon keskellä olevan lakanan! Tsiisus.
(kiva toi pilli tossa kuvassa :D)

Shakerista lähdettiinkin Kharmaan itsenäisyyspäivä juhliin ja samalla juhlii Jenniä. Siellä oli tarjolla kuoharii, viinejä ja ihanaa ruokaa! Saatiin myös kolme ilmaista juomalippua, josta tämä tyttö sitten innostui toden teolla, vähän tequilaa, breezerii ja smirnoff icea. Omnomnom.

Tässä on Jykylän kuumimman kissat, Susa ja Petra. Kis kis.


Ilta oli todella hauska, harmi vaan et Petra lähti aikaisemmin pois. :( Susan kanssa sitten jatkettiin iltaa vielä Nightiin, ja hemmettin mikä meno siellä oli. Keski-ikäsi ukkoja kuolaamassa joka nurkan takana, hyyii! Bongasin myös Lucia tyttösen, ja menin vielä juttelemaan, en tarkalleen muista mitä höpistiin, jotain fiksua, mä toivon ainakin niin. Mutta mukava tytyli se oli, vaikkakin meni hiukan hämilleen kun kerroin lukevani sen blogia. :D

Ah, niin tälläset kuteet mulla oli baarissa päällä (häpäsy otin nää äsken joten älkää kattoko nyt pahalla)

Oli pakko tarkentaa tätä kuvaa et noi pussipitsihihat näkyis.

Suunnittelin jemmaavani noihin hihoihin sellasia kanatikkuja mitä siellä Kharmassa oli tarjolla.

Ah kuinka fresh, mutta näätte edes jotenkin miltä tuo näyttää päällä. Näytän tässä muuten siltä että olisin raskaana. :D :D

Mulla oli siis tuo leo-laukku matkassa, kenkinä toimi uudet Bullboxerin kenkulit, ja tiedoksi, mulla oli vielä mustat sukkahousut jalassa, en siis palellut.


Näihin tunnelmiin jätän teidät. Toivottavasti jaksan päivittää vielä tällä viikolla lisää.

Ihanaa loppuviikkoa kaikille!

Ei kommentteja: