perjantai 12. marraskuuta 2010

100 kirjoitus

Oho, en ees huomannut et tää on mun sadas merkintä, hurraa! :---D

Mulla ei oo kyllä nyt mitään järkevää asiaa, tulinpahan kirjottelemaan, pitää tappaa aikaa näes. Mulla on tällä hetkellä ihan hirvee tanssikuume, kuuntelen jo varmaan toista tuntia kaikkia lattaribiisejä ja muita tanssikappaleita. Samalla myös tietenkin ikävöin FUEGOA. Ah, kyllä mä tonne vielä joskus pääsen, pakko!

Mulla on taas nyt vapaa viikonloppu, huomenna vedän aamupäivän lonkkaa kotona ja sit illalla ihanan Petran luo viettämään tyttöjeniltaa. :)

Tää viikko oli töissä hyvin hektinen koska, joulu tulee! Ja kaikki miellä on vielä vähän vaiheessa, huoh, mutta kyllä ensi viikon alussa on sit kaikki ready. Olenkin sitten nollannut aivojani kotona katsomalla Muumilaakson tarinoita, ja kyllä on tullut nostalgiaväristyksiä ja paljon!

Hyvää viikonloppua kaikille! :)

Ei kommentteja: