maanantai 10. tammikuuta 2011

Etana

Arvatkaapas mitä?

Mä söin lauantaina etanaa!!

001

Oltiin viettämässä tyttöjeniltaa Kirsin luona, illan emäntä sitten halusi tarjota jotain erilaista….

002 Siinä vähän patonkia kouraan, että voi sitten lievittää sitä ällöä makua?

004Me kaikki odotettiin kauhulla miltä ne maistuu, Petra oli jo sanonut että taitaa jättää etanat väliin ja meitsi taas lupas oksentaa, tosi reilua. :D

007

Itse olin ensimmäinen joka laittoi etanan suuhun ja sanoi “eihän tää oo yhtään pahaa, ihan oikeesti!” Patonkia oli ihana dippailla tuohon liemeen, mmmm…

008 Kaikki tuli sitten syötyä, oon kyllä niin ylpeä itsestäni et uskalsin kokeilla.

011Otin jopa Aksun tuonne mukaan, että jos etanat ei ookkaan hyviä niin voin hätäpäissäni sitten viskoo niitä Aksulle. Heh heh. :D

012 Kirsillä on lemmikkinä käärme, Väinö, jota päästiin sit pitelee sylissä. Petra oli pikkasen paniikissa. :D

014 Hitto minkä Väiski Vemmelsäären näkönen oon tässä!! :D :D Mikä muuten ees on vemmelsääri? :D

 

Kuinka moni lukijoista on syönyt itse etanaa?

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Etanat valkosipuli- tai sinihomejuustohöystöllä on järkyttävän hyviä. Kun oon käynyt thaimaassa niin oon syönyt myös hyönteisiä, joista ne heinäsirkat ainakin oli hyviä, joku oli ällö ja löysä mutta ne heinikset just rapeita ^^

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä Meiju, että uskalsit maistaa! Etanat on kyllä namia! Kun menette Juhon kanssa seuraavan kerran ulos syömään niin kannaattaa ottaa niitä alkupaloiksi. Vitsi nyt alkoi tekemään mieli etanoita :D
-Isosiskos Minna-

Emmi kirjoitti...

hyiii kun ootte rohkeita! :D

Jerkko kirjoitti...

Mä oon senverran nirso ihminen, että etanat on viimeisin asia maailmassa mitä suuhuni haluan laittaa. Muutenkin on sen luokan ötökkäkammo, että en koskis ötököihin ja limanuljaskoihin vaikka ne olis paistettu napalmissa. :DD

Anonyymi kirjoitti...

Uusia juttuja odotellessa....
-Isosiskos Minna-