torstai 12. marraskuuta 2009

Bye Bye



Tää Careyn kappale on jotain niin uskomattoman kaunista. Kaikki ovat varmasti menettäneet jonkun läheisen ja tietävät miltä se tuntuu.

Itse olen menettänyt nyt kolmena peräkkäisenä vuotena kolme vanhaa luokkakaveria. Jokainen oli koskettanut elämääni ja kaikki tulevat mieleeni aina välillä. Kaikista kamalinta on kun ajattelen että mitä hänelle kuuluu, kunnes muistan.

Elämässä tapahtuu inhottavia asioita ja inhottavin on kuolema, etenkin jos se tapahtuu yllättäen ja niin että henkilö olisi halunnut jatkaa elämäänsä. Itsemurhat ovat asiat erikseen, silloin pitää osata kunnioittaa henkilön päätöstä vaikka kuinka väärältä ja tyhmältä se tuntuukin.

Olen tässä syksyn aikana nähnyt unta missä Miho ja Akira kuolee, etenkin unia jossa pelkästään Miho kuolee. Olen nähnyt monesti tuollaisia unia ja joka kerta herään itkien. Jos omille koirilleni tapahtuisi jotain en osaa sanoa miten elämäni silloin jatkuisi.

Tietenkin olen nähnyt unia missä Juho kuolee, olen nähnyt kaksi kertaa sellaisen unen ja molemmat olivat samanlaisia. Unessa Juho menehtyy äkillisesti ja menen tietenkin aivan sekaisin, kuitenkin Juho ilmestyy elävän näköisenä luokseni ja puhuu minulle, mutta kun yritän halata, kädet vain menevät lävitse. Se on kamalaa, en voi koskettaa Juhoa eikä Juho minua. Unessa vain haparoin käsilläni Juhon käsiä ja yritän halata, sitten Juho sanoo että elämäni täytyy jatkua ja katoaa.


Onneksi Juho ja tytöt voivat hyvin, tulemme viettämään vielä monta ihanaa vuotta yhdessä.

Ei kommentteja: