tiistai 17. marraskuuta 2009

TAKKI


Aah, miten ihanaa kun ei tarvitse palella. Ostin eilen uuden talvitakin ja voi että miten iloinen olen. Katsoin tuota takkia ja viime viikolla, ja kun myöhemmin ostopäätöksen tein, koot olivat loppuneet Micksistä. Tai no, tietty koko S ja L oli, muttei sitä M kokoa. Murheen murtamana lähdin Forumin Vero Modasta etsimään ja lopulta kysymään onko kyseistä takkia, siellä ei oltu edes kuultu kyseisestä takista. Tieni kävi siis Jim&Jill:iin josta tongin joka paikan, mutta suuren vitutuksen valtaamana en edes viitsinyt kysyä myyjiltä.

Tie jatkui sitten jokaiseen vaatekauppaan etsimään vastaavan tyylistä takkia, noh, eipä tietty ollut. Ja kaikki takit näyttivät rumilta kun mielessä pyöri vain se johon olin ehtinyt rakastua. Itkuhan siinä tämmösellä ensirakkausvaateostajatytöllä tuli ja Juho sai kestää jälleen kerran kiukuttelujani.

Maanantaina päätin, että ostan nyt sellaisen takin joka tulee minun OK kategoriaani ja hinta olisi edullinen. Mutta eipä löytynyt takkeja ja jos löyty oli koot taas mennyt, pelkkiä L kokoja oli joka paikassa. Voi että miten ärsytti ja olin jo lähdössä kotiin kirjoittamaan tänne blogiin kuinka Jkl on paska mesta ja kai tässä pitää lihottaa itsensä entistä rehevämmäksi että löytyy vaatteita. Suutuspäissäni kävelin Jim&Jilliin ja 3m käveltyäni näin ne rakkaustakit! Suorastaan loikkasin kaikkien rekkien ja pöytien yli kyseiselle tangolle jossa takkeja riippui iso määrä. Ensimmäinen koko jonka ehdin katsoa oli M, eikun kainaloon ja peilin eteen, sovitus, pikainen katsastus ettei oo mitään vikoja tms ja juoksujalkaa kassalle.

LuvLuvLuv veri mats. Hintaa tuolle ihanalle pyllylleEIKUN TAKILLE tuli 59,95€

Siis mä niiiiiiiin rakastan tota, voisin mennä sen kanssa vaikka naimisiin.

Muumipappakin tykkää takista kovasti ja lupasi suojella meitä (minua ja takkia) pimeällä.


Sanokaa nyt tekin et toi on ihana takki!

2 kommenttia:

töött kirjoitti...

Siis mulla on takissa muumimamma heijastamassa!!! <3

Meiju kirjoitti...

Muumipappa on kovempi. Mutta muumit silti on hyviä suojelee.