perjantai 15. tammikuuta 2010

Löydöt

Huomenta! Tässä nyt tälläinen pikainen aamubloggaus, kun kerrankin pääsen meidän makkarin koneelle.

Ajattelin vähän laittaa kuvia ja kertoa että mitä kaikkea meitsi nyt löysi alesta, tai no pikemminkin, et mihin mä sorruin...

Ensimäinen ostokseni oli tämä ihana karvakasa. Himoitsin tuota jo syksyllä kun se tuli, mutta odotin kiltisti aleen ja -50% hinta ei enää paljoa kirpaissut. Tuo on muuten tosi lämmin! Tekisi vielä mieli hankkia se pidempi malli tuosta, mutta joudun nyt sanomaan itselleni ei.

Kun pakkasta oli -28 astetta niin ajatus oli väkisinkin jo keväässä, etenkin silloin kun tähän yksilöön törmäsin. Kevät siis tule jo pian!

Löllöneuleita tarttee aina, etenkin minä jolla niitä ei ole.

Tämä ei ole löllö, mutta lämmin ja persoonallisen näköinen.


Ja nyt päästään siihen osioon jotka mun piti ostaa, eli töppöset (Ugg-kopiot siis). Noita tarvitsin, etenkin kun on kylmä ja nythän on kylmä. Ei enää onneksi niin kamalat paukkupakkaset, mutta niitä odotellessa, nyt olen nimittäin varustautunut!

Nämä mustat yksilöt mun piti ostaa, kyttäsin näitä jo kaksi viikkoa, koska oma koko oli loppu. Nyt kuitenkin lisää oli tullut ja olin siitä hyvinhyvin iloinen. Mutta, nämä mustat eivät olleet ainoat...

Pakkohan mun nyt oli hankkia vielä vaaleat noiden uusien neuleiden kaveriksi. :------------)


Nyt kuitenkin on jo kiirus laittaa hiuksia ja kasvoja joten adios!

(Tekisi kyllä mieli kömpiä sänkyyn nukkumaan Akiran ja Mihon viereen)

Ei kommentteja: