maanantai 7. kesäkuuta 2010

Lappusia

Moromoro!

Mua jo nyt naurattaa kun tiedän miltä tää postaus tulee näyttämään! :D Kuvia vaan pelkistä lapuista, jee! Mutta sitä tää mun elämä on tässä viikon aikana ollut, lappusten täyttämistä, lappusten ostamista ja muuta mukavaa.

Meidän elämässä on tapahtunut muutenkin aika iso muutos, nimittäin me muutetaan! Vuokralle, mutta ompahan asunto isompi, valoisampi ja rauhallisemmalla alueella. :) Muutto on tässä kesä-heinäkuun vaihteessa, joten kiire tulee. :D

Aksukin on ollut nyt vähän huonona, sillä on tullut paha allergia jostakin. Tänään se meni onneksi allergiatesteihin, että selviää mikä sitä tyttöä kutittaa. Sääli vaan kun se on ollut nyt aika rajun näköinen kun karvaa lähtenyt ja iho rikki. :/

Toinen iso muutos mulla ainakin on se, että ei ole töitä. Tai siis on mutta ei niin paljon, oon siis osa-aikatyötön. :D Kun oon ollut nyt tasan 4 vuotta työelämässä, (tai siis en mä noita vuosia ole tehnyt töitä joka päivä, opiskelinhan mä välissä, mutta kuitenkin se että tein 6/7 päivästä viikkoa) niin tää tuntuu nyt tosi oudolta. :D Ja mulle oli tosi iso kynnys mennä työkkäriin, tunsin itteni niin vitun luuseriksi vaikka en sitä ole.

Ja kaikki tukien hakeminen, jes mitä paperisotaa, etenkin kun teen kahta työtä vielä. :D Helppoahan se niille on keillä ei ole mitään työkokemusta, rastia vaan ruutuun että ei, ei ja ei. Mun piti selvittää mun viikkotuniten määrät viime vuoden puolelta lähtien, tarkistella papereita ja ottaa kopioita ym. Mutta se on pakollista, ei sitä rahaa ihan noin vaan anneta, toiset ihmiset maksaa työllänsä sen että työttömät saa nuudelinsa. Onneksi tiedän sen, että tää työttömyys ei ole pitkäaikaista, syksyllä helpottaa. :)

Nyt vähän kevyempiin aiheisiin!

Tämmönen hökötys komistaa nyt miedän olkkarin seinää. Petra on saanut parit kerrat jo hyvät naurut tosta Juhon julisteesta. Toi siis kuuluu Red Dead Redemption peliin, se on kartta jos jotkut ei tajunnut. :D Itse pelihän on tosi siisti, mäkin saatan istua myöhään yöhön ja vaan kattoa kun Juho pelaa. Tosi romanttisia nää meidän koti-illat. Mutta pitkästä aikaa täällä taas pelataan sellaista peliä mitä mä tykkään seurata, toinen peli mitä mä tykkäsin seurata oli Gears of War.

Ostin muuten viime viikolla ihanan uuden kynsilakan H&M:ltä.

TADAA! Ihan loistava väri, tässä toi vaan näyttää liian siniseltä, oikeesti se on vähän vihertävämpi.

Tosta lakasta ei voi muuta kuni vaan tykätä!

Lauantai oli tosi kiva päivä! Käytiin tyttöporukalla kattomassa Sex and the City 2, leffa oli aika laimee mutta niin tyttöleffa.

Itse tykkäsin leffassa etenkin sitä kohtauksesta kun näytettiin Charlotten ahdistusta lastensa kanssa, koska se on varmaan sellainen asia jonka kanssa moni äiti painii. Vaikka kuinka yrittää olla hyvä äiti niin aina ei jaksa ja pysty hillitsemään tunteitaa. Eikä kukaan pystykkään, eikä se tee kenenstäkään huonoa äitiä.

Leffan jälkeen mentiikin Susalle ja Jussille istuu iltaa, siitä sitten matka jatkuikin Nightiin.

Meno oli ihan hyvä, harmi vaan et DJ:llä ei ollut mitään biisejä, pyydettiin varmaan jotain 5 eri biisiä niin "ei oo" tai "se ei oo nyt mukana". Sit se soitti jotain kultaisia 80-luvun kappalaita, joita on kuullut jo Kharman disco puolella jo ihan tarpeeks. :D No, onneks Gagaa soiteetiin kaksi kertaa sinä aikana kun ite olin siellä.

Paras juttu mikä siellä Nightissa tapahtu oli kun oltiin minä, Susa, Petra ja Jenni oltiin baaritiskin lähettyvillä, niin joku jätkä tulee siihen meidän viereen, sanoo kovaa ja iloisella äänellä "ONNEE!" Me vaan katottiin sitä että mitä ihmettä, sit se kattoo meidän päitä ja on sillei "ai ei teillä ookkaan lakkeja" tai jotain tollasta ja lähtee ihan nolona pois. :D SIIS MITÄ IHMETTÄ OIKEESTI! :D


Tää oli nyt tällänen lappupostaus, kaikista lapuista otettu kuvia. :D

Ja hei 10 000 poksahti nyt rikki! Joten tyylikollaasia on tulossa tässä jossain vaiheessa, kunhan pääsen äitin luona käymään.

Ei kommentteja: