sunnuntai 13. syyskuuta 2009

Tucca

Perjantaina minulle tapahtui sellainen ihme, että hiukseni värjättiin ja leikattiin. Käytin siis hovikampaajaani Marrua ja hän loihti mulle taas kivan tukan. Koko päätä ei värjätty mutta raitoja tehtiin, tasoitettiin vähän niin mun villiä tyvikasvua. Pyrin nyt siihen että hiukset olisivat "oman väriset", mutta saa nyt nähdä mitä tässä syksyllä tapahtuu. Latvoja leikeltiin ja sitten tuo mullistava juttu minkä varmaan näettekin, otsatukka. Vielä se tuntuu oudolta ja kutittaa otsaa mutta siihen tottuu.


Marru myös teki mulle tuollaisen kampauksen jota voin käyttää arkiaamuisin, sen tekemisessä ei mene kauaa ja on muutenkin vähän vaihteua mun suoratukkatyyliin.

Pakkohan sitä oli sitten meikata vähän erilailla kun oli uusi tukkakin. Ihan veikeä pelkkä ajarajaus värikkäällä luomivärillä.

Olisin halunnut ottaa kuvia vielä hiuksista kun olen suoristanut ja laittanut ne, mutta eilen en ehtinyt ja tänään... noh tänään on sunnuntai. En viitsi silloin laittaa itseäni jos en ole minnekkään menossa. Tältä siis näytän tällä hetkellä.

Aurinkolasit siksi koska meidän energiansäästölamppu loistaa niin ilkeesti silmiin.

Aksupaksu

Ei ole myöskään normaalia nähdä käveleviä tai puhuvia sieniä.

1 kommentti:

karmi kirjoitti...

AAA Meiju ihana! :-----D<3 otsis sopii sulle ihan yllättävän hyvin!
Ja ei oo TODELLAKAAN normaalia nähä käveleviä sieniä, varsinkaan pillussa!