torstai 10. syyskuuta 2009

Vaatehommaa


Moi kaikille! Tämä viikko on ollut itselläni todella mukava, säät ovat olleet kivoja ja viime viikonloppuna oli täällä Jkl:ssä muotipäivät. Itse olin töissä molempina päivinä, perjantaina en tosi ollut sinne 23 asti, onneksi. Muotipäiville sattui vähän kurja juttu kun vettä tuli kuin Esterin sanonko mistä. Mutta iltaa kohden se sitten alkoikin selkenemään.

Kävin itsekkin vähän shoppailee töistä päästyäni Mick's:issä, koska kaikki normaalihintaiset tuotteet oli siellä -20%. Sieltä matkaani tarttui leoparditrikoot, me like. Olin katsellut niitä jo kauan mutta nyt annoin itselleni luvan ostaa ne kun halvemmalla sai.

Pöksyistä ei valitettavasti ole kuvaa koska, noh en jaksanut ottaa.



Oikealla olevassa kuvassa näettekin meikin mikä mulla oli lauantaina töissä. Asunikin oli violettipainotteleinen, mutta siitäkään ei ole kuvaa. Mutta voin vain sysätä syyn Juhon niskoille, koska hän ei ollut kotona vaan rilluttelemassa Helsingissä! Nyyh, minä jäin vain kotiin nuolemaan näppejäni, mutta onneksi mulla oli maksalaatikkoa syötävänä, omnom.

Illalla ihana Petraseni tuli minua piristämään söimme vaihteeksi POPCORNEJA ja katselimme netistä kaikkea hömppää. Ja puhuttiin tietenkin kaikkea kakkaa. Myöhemmin illalla lähdettiin hakemaan Juhoa, siis ei sieltä Helsingistä asti vaan Harjun kulmilta. Herra ei siis jaksanut kävellä 10min matkaa. Laiskimusmaximus.


Olemme Juhon kanssa nyt tämän viikon siivoilleet meidän varastoa. Heitetty tavaroita pois mitä ei oikeasti tarvita, järjestelty kamat loogisesti laatikoihin ja minä vielä nimesin kaikki laatikot, että ei sitten tartte koko varastoa myllätä jos jotain sieltä käy hakemassa. Laitoin myös hampaita purren kaikki kesäkenkäni talvilevolle, pakko se on vain myöntää et kesä on ohi ja syksy täällä. Rakastan syksyä, ilma on ihana, luonto kaunis ja mikä parasta syysvaatteet on kaikista parhaimman näköisiä. Ja minulle, joka olen tunnettu kerrospukeutumisestani tämä on ihanaa aikaa.

Varastoa siivoillessamme löysin Juhon vanhan t-paidan joka on sille hieman iso, hetken mietittyäni otin sakset käteen ja leikkasin kaula-aukon isoksi. Ja voihan jukra kun paidasta tuli kiva, kivan rento ja väri on ihana.


Aahahahahaa mun noita-akka profiilini.

Kävin myös maanataina hieman Mick's:issä ostoksilla, sieltä tarttui mukaan kahdet ruutuhousut ja hamonen. Oon etsinyt kivan värisiä ja mallisia ruutupöksyjä jo pari vuotta, mutta eipä ole löytynyt paitsi nyt. Tässä teille nyt housuista vähän kuvaa, heitin vaan randomisti päälle paidan ja kengät mitkä sopisi housujen kanssa. Alempi kuva paljon kivempi ja myös vaateyhdistelmä.


Mutta tähän loppuu nyt tämä päivitys, lisää ehkä loppu viikosta tulossa. Tässä teille kuitenkin päivänpiristys.

Tapaamisiin! ;)

Ei kommentteja: