lauantai 3. huhtikuuta 2010

Hei hei pennut

Moikka! Huh, en ole postaillut mitään kunnollista pitkään aikaan!

Tahdon ensin kertoa että mulle tapahtu 24.3. ! Noh, mulle tuli paketti!!!

Näin intopiukeena olin kun sen postista hain, en yhtään osannut odottaa että mitä siellä olis. Ja kaiken lisäksi tää oli mun koko elämäni ensimmäinen paketti! Jännitys oli suuri kun sitä avasin....

.... sitten muistinkin että mitä siellä voisi olla! Mun palkinto! AAAAHHH!!! Jos siis joku muistaa mä voitin tämän kilpailun. Nää tuotteet tuli niin tarpeen ja kivaa muutenkin saada lisää Tigiä hyllyyni. :)

Mentiin viime keskiviikkona käymään äitin luona vielä viimeistä kertaa katsomassa pentuja, oli aika haikeeta.
Tässä onkin sitten tosi kiinnostunut Onni, ruokaa kyttäävä Miho ja Akira monsterikielensä kanssa. :D

Tää on aivan uskomattoman ihana kuva, toinen vaan kurkkii.





Tää alla oleva video on ihan kauhee! :D Pelkkää sähläystä, vinkumista, haukkumista ja koirat on vaan ihan sekaisin. Ja entäs noi sanomalehdet? Hehehe.




Soitin tänään äitille ja kaikki pennut ovat nyt uusissa perheissään, tuntu taas kerran niin oudolta kun niitä sitten ei siellä ole kun sinne seuraavan kerran menee. :( Mutta onneksi kaikilla on nyt oma perhe, jotka varmasti rakastaa niitä yllinkyllin.

Mutta toissapäivänä ja eilen mulla oli vapaapäivä ja se oli ihan luksusta! Käytiinkin eilen Juhon isän luona syömässä ja sitten siinä samalla Juhon äitin luona hörppäämässä kahvit. Oli mukavaa ja kelit on ollut nyt aivan mahtavia, paitsi tänään.... Mälsää kun sataa, mutta toisaalta näin lumet lähtee pikapika vauhtia pois. :)

Eilen päätinkin laittaa pitkästä aikaa mun vanhat haaremipöksyt jalkaa. Noi on tosi ihanat ja muuten mukavat mutta toi kangas kutittaa mun ihoa. :(

Ainiin! Ollaan myös ostettu tytöille uudet kaulapannat.

Akiralle punainen kaulapanta.

Miholle taas vaaleanpunainen.

Olisin halunnut molemmille tytöille vaaleanpunaiset, mutta Juho halus Akiralle punaisen. :) Pitihän mun sitten vähän taipua ja kyllä toi punainen pukee Aksua hyvin ja sopii sen luonteeseen hyvin.

1 kommentti:

Emmi kirjoitti...

voiii, ei saa laittaa noin ihania koiranpentu-kuvia! <3