maanantai 12. huhtikuuta 2010

Kevättä

Jee jee! Ihana kevät on täällä!

Mun otsatukka on kasvanut jo aika huimaa vauhtia ja sitä ei voi enää oikein pitää normaalisti koska sit hiukset tökkii silmiä. Ja muutenkin oon tullut siihen tulokseen että suora otsis ei oo mun juttu. Inhoan kun sitä saa olla aina laittamassa ja jos tuulee niin se on se jälkeen harottamassa jokaisen ilmansuuntaan. :D Joten nyt sitten yks päivä suihkun jälkeen kampasinkin otsiksen sivulle ja se olikin ihan yllättävän jees tässä mallissa.

Okei on toi aika tönkkö pökkelö mutta ei nyt mikään sellanen, et jo kävelen vastaan niin ihmisiltä sulaa silmät päästä kun tukka on niin rumasti. :D

Mutta tuntu tosi oudolta nähdä itsensä taas sivujakauksella! Mutta tulevaisuudessa mua tullaan kyllä näkee sivuotsiksella. Kunhan pääsen Marrun käsittelyyn.

Käytiin viime torstaina Petran kanssa etsimässä mulle farkut, ja kyllähän mulle löytykin. Ensimmäisestä liikkestä mihin mentiin ja ensimmäisellä sovituksella. Nyt on ihanaa kun on uusia farkkuja kaapissa ja saa heittää vanhat lumput pois.

Tultiin sitten Petran kanssa meille, värjättiin sen tukka ja otettiin musta vähän asukuvii. Mihokin osasi poseerata oikein somasti sängyllä.

Pepellä oli siis ihan vaalea tukka värjättiin se vaaleanruskeaksi. Tässä kuvassa se näyttää kyllä ihan harmaalta ja vaalealta, mutta todellisuudessa se on hunajaisempi sävy.

Tässä onkin paljon uutta päällä, laukku, farkut, kengät, bolero ja rannekoru. Mun asento ei oo ehkä mikään edustavin mutta ei paljoa väriä kun ei tää kuitenkaan mikään muotiblogi ole.

Tässä on vielä uudet kengät lähikuvassa, siis nää on niin ihanat! Onneksi mun ikioma myyjäni Pepe esitteli nää mulle. Petralla on itselläänkin tälläiset, ollaan nyt ihan samiksii.

AAAAAAHH! Ihanat, odotan jo kesää niin paljon et näitä pääsee käytää.

Tässä myös kuva tuosta käsikorusta. Himoitsin tota vaikka kuinka kauan ja viimein päädyin ostaa tuon.

Tässä onkin sitten toiset farkut, ihanan kesäiset. Rakastan muuten tota takkia tositosi paljon, siis jos mun pitäisi olla takki niin olisin just toi.

Tässä myös yhdet uutukaiset nimittäin "satiinisen" minishortsit. Kesä tuu jo! Mun ilmeestä päätellen ajattelen kesää ja jäätelöä. :D :D

Tässä myös mun uudet, tai no uudet ja uudet prillit. Sopii hyvin tohon asukokonaisuuteen. :D

Ja tässä on ihanat kesäkorvikseni! Tosin mun täytyis ensin käydä laitattaa toiseenkin korvaan reikä. Toivottavasti saan sen tässä pian aikaseksi.

Vähän tytöistä yhteisposetusta, Akiran leuka tulee tässä ihan ihmeelliseksi. Kunnon turboleuka. :D Miho on sentään tosi suloisen näköinen.

Ja tässä teille päivän kevennys !

Ketkäs ne sieltä kurkkii? Repesin niin nauramaan kun katoin tätä kuvaa ja huomasin että tytöt katoo tuolla sängyllä. :D


Blah, tulipas hajanainen ja sekava postaus, ensikerralla yritetään parempaa! :D

Ei kommentteja: