sunnuntai 7. maaliskuuta 2010

Big and Curvy!

Moimoi!

Pääsin tekemää tuotetestausta joka oli varsin jännää, koska itse olin hyvin kriittinen tätä kyseistä tuotetta kohtaan.

Sain käsiini perjantaina TBS:n big and curvy mascaran. Ripsiväri lupaa tehdä ripset tuuheiksi mutta etenkin kaareviksi ilman ripsentaivuttimia! Tähän minä en uskonut ennen kuin pääsin testailemaan, joten nyt kuvia kehiin!

Tässä ovat ripseni aivan naturellina, hieman jännitti että mihenköhän ripsiväri taivuttaa nämä lähes tikkusuorat ripseni.

Mutta mitäs ihmettä tapahtuikaan...

... NE KAARTUIVAT! Siis yleensä jos laitan tavallista vesiliukoista ripsiväriä taivutettuihin ripsiin ne lässähtävät alas, mutt tää, wow!! Tästä ei voi muuta kuin tykätä. Tuote on myös säänkestävä eli ei pitäisi ihan pienellä sateella tai kosteudella lähteä. Ja ehdin myös testata itkun pitävyyden ja se pysyi, ei sutannut silmiä, nenäliinaan kyllä tarttui, mutta ei valunut kyyneleiden mukana, nice. En tajunnut kuitenkaa kokeilla että lähteekö ripsiväri kuumalla vedella vain pois vai miten, ehdin jo putsata ne silmämeikinpoistoaineella.

Ihana asia tässä tuotteessa on tietty tuo pinkki ulkoasu, mutta etenkin tuo harjas! Siis aivan uskomattoman tarkasti sai laitettua silmän sisänurkkiin ja aivan ripsien juuriin. Suttasin kyllä ripsiväriä otsahiuksiini, olen tullut siis äitiini. :D

Tässä vielä harjas lähikuvassa.

Toi kaarevuus tulee olemaan niin siistijuttu mun kiireisissä aamuissa.

Eipä mulla muuta, tulen kertomaan vaikka lisää tästä ihmeripsiväristä kunhan pääsen testailemaan enemmän. :)

4 kommenttia:

Eve kirjoitti...

Wou! Paljonkohan toi ripsari mahtaa oikeen maksaa? :) Vaikuttaa aika hyvälle..

Meiju kirjoitti...

Muistaakseni 18,50€, et mielestäni ihan passelihinta. :)

Anonyymi kirjoitti...

Pitäisköhän mun taas seota ja tulla tyhjentämään body shopin hyllyjä? Tuo kuulostaa kyl aivan mahtavalta :P
T. Simeoni :)

Meiju kirjoitti...

Ooh Simeoni! <3 Yritän sit hillitä (villitä!) sua. ;)