torstai 25. maaliskuuta 2010

Keväisiä ostoksia

Moikkamoi!

Puhuinkin tuossa jossain postauksessa, että aijon esitellä uuden ostokseni joten täältä pesee!

Tämän ihanaisen jo olettekin nähneet. Tämä löytyi Gina Tricotista.

Olen jo pitkään haaveillut tuollaisesta liivistä, mutta 30 euron ja yli hintalaput eivät ole oikein innostaneet, kuitenkin miten vähän tuossa on kangasta ja miten harvoin tuota tulee käytettyä. H&M löytyi kuitenkin hyvä yksilö ja 20 eurolla.

GT toppi, ei tartte selityksiä. Mulla on näitä jo varmaan 15kpl. :D

Paras ostokseni, rakastuin tähän takkiin rakastuin heti kun sen näin. Nyt tuo vaan joutuu odottamaan hieman lämpöisempiä kelejä. Takki on Mick'sistä.

Tajusin et mulla ei ole hiuspantoja, joten niitähän siten oli saatava. Jokaisen värin mukana tuli tuollainen musta panta, joten nyt mulla on 6kpl hiuspantoja. :D Seppälästä nämä.

Kukkaruusuke Seppälästä, voi laittaa hiuksiin tai paitaan kiinni.

Uudet arskat GT:stä, harmi vaan että toinen sanka narisee ja aika jäykkä.

Rakkauspakkauskengät löytyi Zatzasta. Noi tulee olemaan NIIN kovassa käytössä kesällä.

Tähän loppuun vielä villein heräteostokseni:
Teippirullajuttu. Ei, en ostanut tuota tuon kuvion takia vaan tajusin kassalla, että meillä ei ole taloudessa yhtään tuollaista ja 2 euroa oli kelpo hinta. Kotona mua vaan oli vastassa karvas todellisuus......

.....se olikin sisältä vaan tollasta tylsää H&M kuvioo. :'(

Mitäs piditte ostoksista? Saatatte ehkä arvata mikä on mun lempiväri? :P

Ei kommentteja: