keskiviikko 3. maaliskuuta 2010

Food

Morjens!

Haluaisin jakaa teidän kanssa salaisuuden, meidän perheessä syödään aika vitusti.

Tässä on meidän ostokset eiliseltä. Kamalaa ajatella että tässä on KAHDEN ihmisen ruuat! Ja loppuviikosta käydään varmasti uudestaan kaupassa. :D Kuvasta puuttuu vielä Juhon kaksi kappaletta 4-pack pepsi maxia......

Siis voi hitto kattokaa! :DDD Mua naurattaa toi määrä ja se että ostetaan aina kaikkea kaksi. Olen saanut tuon vian niin isäpuoleltani, hänkin ostaa aina kaikkea kaksi. Terkkuja Jukalle, hyvin olet opettanut!

Mun pitäisi laittaa tänne hienoa video siitä kun Akira kävelee töppöset jalassa, mutta se video vähän tökkii tässä mun koneella. Pitää siis Juholta pyytää apua pulmaani.

Syökö kukaan muu oikeesti näin paljon?

ps. Toinen meikkipostaus odottelee tänne tuloaan jo kuumeisesti, olen jo kuvat pienentänyt, nyt en ehdi vaan kirjotella enempää. Huomiseen siis, ehkä.

Ei kommentteja: