keskiviikko 17. maaliskuuta 2010

Oh, mitä kiirettä!

Oumai! siis nyt on ollut viikon ajan sellaista hulinaa että oksat pois. Haluatteko kuulla? No en mä välitä, kerron kuitenkin.

TO Olin aamupäivän turhaan töissä, mulla oli kaksi asiakasta, toinen tuli liian aikaisin ja toinen ei tullut. Oli aika buenoa herätä aamulla kuoleman väsyneenä ja sit mennä turhaan töihin, mutta näitä sattuu. Näin onneksi iltapäivällä rakastan Meikkua! Minun ihana ystäväni tuli tänne moikkaamaan mua, kierreltiin vähän kauppoi ja sit mentiin perinteisesti Coffee Houseen.

Pikku Meikkuseni taas niin ihanalla ilmeellä. :D Toi kaakao oli muuten ihan jäätävän kokonen., ihan kuin joku keitto.

Syötiin vähän omnomia.

PE Olin töissä ja siellä oli hulinaa. Illalla olin kuoleman väsynyt mutta en sitten saanut unta millään, pyörin tunnin sängyssä ja sitten nousin pois etten häiritsisi Juhon unia. Katselinkin sitten jonkin aikaa tuota Lady Gagan uutta videota, nam.

LA Olin taas töissä, jonka jälkeen treffasin Petraa ja Susaa kaupungilla. Käytiin ostaa vähän nahkiaspöksyjä. Illalla meille tulikin ystäväni Kirsi, Minna ja Katja, istuttiin meillä iltaa ja hieman aloteltiin baariin lähtöä. Alkuilta oli tosi hupaisa, Kirsi ainakin kaatoi juoman meidän pöydälle ja lattialle, Akira ja Miho sai paljon huomiota ja Juhon puhuminen headsettiin kummastutti tyttöjä. Lähdettiin sitten illalla baariin ja istuttiin jossain vaiheessa mäkissä aika kauan, Katja pölli sitten jonkun häiskän ranskalaiset kun se jätti ne syömättä. :D

SU Juhlittiin siskontyttöni Aivin 1-vuotissynttäreitä. Siellä menikin puoli päivää, mutta juhlat oli ihanat.

Päivänsankaritar istui iloisena uudella Hello Kitty-tuolillaan, tuohon kuului vielä pöytä ja toinen tuoli, kyllä oli mageet.

Tarjoilupöytä oli tosi ihana ja etenkin nuo kaikki herkut. Om nom nom.

Tässä valmistaudutaankin sitten kynttilän puhaltamiseen. Voi että tuo Aivi on vaan niin suloinen!

Ja on se Titokin! Isoveikka pääsi kokeilemaan siskon uutta tuolia, taisi olla mukava, ilmeestä päätellen. :)

Aivin synttäripippaloissa olin tälläisessä asussa.

MA Töissä oli taas huisketta, sitten töiden jälkeen lähettiin käymään Juhon ja tyttöjen kanssa Juhon isän luona, samalla myös poikettiin mun äitini luona. Voitte varmaan vaan kuvitella kuinka mua harmitti kun unohdin kameran kotiin!!! Voi kökkö! Noh, yritän vaikka viikonloppuna käydä äitillä niin sit otan niistä ihanista pikku kääryleistä kuvia. :) Tää päivä oli aika rankka, oltiin kotona vasta joskus 23 jälkeen, blääh.

TI Aamulla oli kiva herätä klo 6 ja lähteä puoli 8 töihin. Kotia pääsin onneksi 13 aikaan, tein ruokaa ja kävin suihkussa, sitten taas töihin. Kotona olinkin sitten puoli 22, voin sanoa että olin pikkasen väsynyt!

Tälläisellä asulla mentiin siis ilta töissä. Rakastan tuota paitahommelia yli kaiken, aah!

Meikkikin sitten mukaili keltaista linjaa.

Huoh mikä megapäivitys! Tuossa myös vähän syytä että miksi en ole kerennyt ja yksinkertaisesti jaksanut postailla, yritän kuitenkin pitää hyvistä yöunistani kiinni. Mutta viime aikoinen olen saanut tosi huonosti aina unen päästä kiinni, se on tosi ärsyttävää.


Mutta kirjoittelen taas kun ehdin, mulla onkin jemmassa postaus jossa esittelisin kaikki ihanat kevätjutut mitä oon ostanut. Kivaa loppuviikkoa kaikille!



2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Huh, on sulla kyllä ollut kiireinen viikko takana. Voi helpottaa sun oloa sillä, että mitä vanhemmaksi tulet niin sitä raskaammaksi ne viikot aina käy ;) Mukavaa viikonloppua teille molemmille!
-Siskos Minna-

Meiju kirjoitti...

AAAH! Olipas kannustavaa. :D Odotan innolla sit vielä raskaampia viikkoja. Hauskaa viikonloppua teillekkin sinne!