sunnuntai 7. helmikuuta 2010

Disneyt ja DB:t

Tahtoisin nyt esitellä kaksi keräilynikokoelmaani, toinen on jo täysi ja toinen on vajaavainen. Saanko esitellä mun rakkaat Disneyt ja Dragon Ball mangat.

Oho, miten ainut kuva joka on tarkka onkin sitten aivan vino! :D Mutta joo, enää multa puuttuu vain 5 kappaletta noita, odotan innolla jo syksyä kun Kaunotar ja Hirviö tulee myyntiin.

Aah rakkaat Dragonini, pitäisi lukea nuo vielä toisen kerran läpi. Ehkä sitten joskus kun on joku pitkä loma.

Ja muuten, syy siihen miksi en oikein ole päivitellyt on se, että mun oma kone ei ole ollut käytettävissä varmaan nyt kahteen kuukauteen. :D Juho vähän vaihteli järjestystä ja siirsi oman koneensa makkariin jossa siis mun kone oli, oma koneeni pääsi siis pienille talviunille. Nyt Juho sai taas järjestelyvimman ja oma koneeni on taas omalla paikallaan, makkarissa.

Ihanaa olla kyllä taas omalla koneella, löytää kaikki tiedostot ja muut paljon helpommin. Vaikka kyllähän mä Juhonkin koneella päivittelin, mutta se ei se silti tuntunut niin mukavalta. Elikkäs tässäkin pätee tämä "oma maa mansikka, muu maa mustikka", vaikkakin kyse on koneista. Omalla koneella möllisteleekin sitten oikein mansikka taustakuvana. :D

Eipä mulla muuta, kivaa tulevaa viikkoa kaikille!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oi oi, olen niin kade tuosta disneykokoelmasta!:) itse olen kaipaillut noita lapsuuden klassikkoja harva se päivä, mutta ei ole tullut ostettua. Sainkin nyt idean että hauan myös kerätä nuo elokuvat itselleni! Mistä olet löytänyt omasi ja paljon suunnilleen olet maksanut per elokuva?

Meiju kirjoitti...

Olen ostellut nuita vähän joka paikasta, tavarataloista ja marketeista, suurin osa on ehkä hankittu Anttilasta. Yleensä olen ostanut nuo johonkin 10-15 euron hintaan, etenkin jos eivät ole olleet juhlajulkaisuja. Olen myös pyytänyt nuita paljon lahjaksi, ehkä 1/3 on lahjaksi saatuja.

Kivaa jos sulla nyt innostus lähti, kannattaa paljon kytätä alennuksesta nuita, säästää paljon rahaa. :)