lauantai 27. helmikuuta 2010

Kynsiä

Huhuhuhuuu

Otin siis rakennekynnet pois tammikuussa, ajattelin aluksi etten tule pärjäämään ollenkaan ja kynteni repeäisivät moneen osaan. Niinhän ne repesivätkin, mutta nyt ne ovat kasvaneet jo pahemman repeilykauden ohi, onneksi. Repeilykin johtu siitä kun mun kynnen kärkiin jätettiin sellainen minimaalinen geelikerros, ettei vain olisi porattu omaa kynttä ohuemmaksi. Joten sit kun kynnet kasvo ja se geelijuttu oli niiden kynsien päässä niin ne ei tietenkään antanut yhtään periksi jos ne johonkin osu. Eli mun kynsi taittu aina jostain puolestavälistä ja sieltä kohti tuli sit aina repeämä, se teki kipeetä. Menetinkin pian hermoni ja viilasin itse varovasti geeliä ja revin sitä pois, joka lähtikin tosi hyvin. Nyt mulla on enää vasemmassa peukalossa pieni repeämä, aivan tuossa kärjessä, sekin on kohta historiaa! Mutta mun kynsistä ei ikinä saada täydellisiä, koska kun mun vasemman keskisormen kynteen tuli joskus yläasteella vaurio jonka vuoksi se repeää AINA yhdestä ja samasta kohtaa ylöspäin. Kynnessä näkyy oikein sellainen viiru jota pitkin se aina repeää jos niin käy, tämän vuoksi pidän tän kynnen lyhyenä ettei se repeäisi kovin syvälle.

Mutta nyt olen innostunut lakkaamaan kynsiä, koska jostain kumman syystä lakka pysyy siistinä mun kynsillä noin kaksi päivää! Ennen ne pysyivät puoli päivää, kyllä PUOLIVITUNPÄIVÄÄ. Olen siis onneni kukkuloilla nyt, voin ostaa ihania kynsilakkoja niin olenkin tehnyt!

Uusimmat lakkaostokseni Wild and Crazy ja models own lakat on Seppälästä, Depend onkin sitten Kicksistä. Kaikkiin olen tosi tyytyväisiä paitsi tuohon vihreää, vähän pigmenttiä, mutta jos lattoi valkoisen peittävän lakan alle ja vihreää kaksi kerrosta päälle jälki oli hyvä.
Kuva vielä salamalla et sävyt erottuu paremmin, violetti tosin ei ole ihan noin sinisävyinen.

Ostin myös hurmioissani kynsitarroja tai sit vaan Petra on niin loistomyyjä et sai mut ylipuhuttua. ;) I love Pepe.

Tässä kuitenkin kuvat mun tän hetkisistä kynsistä:
Epätarkkaa lähikuvaa peukusta.

Ja liian tarkkaa lähikuvaa kun KAMMOTTAVISTA kynsinauhoista. Nimettömän kynsi on sitten kyseessä.

Tykkään ihan äärettömän paljon tuosta models own harmaasta lakasta! Iso lovelove. Naurettiinkin tänään töissä että mun harmaamasennuskausi on mennyt liian pitkälle. (Mun kaikki vaatteet on kykyään harmaata, joka on tosi outoa ihmiselle joka yleensä on kävelevä sateenkaari)

Loppuun vielä ihania kuvia musta ja Juhosta + mun laseista.


Juho on oikeesti noin lasit päässä niin hyvänäköinen et en kestä, eilenkin käskin sen pitää noita laseja vaan sen takia. :) (Tuossa kuvassa se ei kyllä näytä hyvältä!! :D)

ps. Huomatkaa mun ihanan mustat juuri kestovärjätyt ripset!
pps. En jaksanut lukea läpi joten kirjoitusvirheitä on paljon.
ppps. Siskontyttö Aivi on oppinut kävelemään, Sanna laittoi todistusaineistovideota kävelystä ja menin ihan sekaisin täällä.

Ei kommentteja: