sunnuntai 14. helmikuuta 2010

Ystävänpäivä

Jepa jee! Tänään on siis ystävänpäivä ja vietin sen oikein mukavasti. Aamulla kävin typyleiden kanssa vähän ulkoilemassa, ei voitu kauhean kauan olla koska oli aika pureva pakkanen. Mulla tuli taas pakkasihottumaa vaikka laitoin vaseliiniä kasvoihin, siis mitä hittoa mun kasvoille on tapahtumassa?! :D

Tourujoen jäällä oli kauheesti jäniksen jälkiä! Klikatkaa isommaksi ja hämmästykää.

Akira ja Mihokin oli tarkkana jos näkyisi jänösiä.


Ulkona oli kyllä niin kaunista kun aurinkokin paistoi, mulla on kauhee ikävä jo kevättä mutta silti nautin tästä talvesta tosi paljon!

Posket jo nyt punasina! :D

Oon ollut nyt aika teholeipoja tässä pari päivää, perjantaina tein sämpylöitä, eilen pullia ja tänään pyöräytin kaksi pellillistä pitsaa! Olen enemmänkin kuin ylpeä itsestäni. :)


Typyt olivat mun pikkuapulaisia, eli imuroivat kaikki tippuvat muruset lattialta.

Tässä vielä ystävänpäivätoivotukset. Kuvassa on Miho pentuna. :)

Ei kommentteja: