torstai 11. helmikuuta 2010

Leopardi

Heissanpeissan!

Noniin, nyt sitten vihdoin ja viimein paljastan mun ihanan....

...leopardikokoelmani! Tuota leopardi/kissakuosi/huorakuvioo tai miksi nyt kukakin sitä ikinä kutsuukaan, on mulle kertynyt jonkin verran. Aloitin keräämisen joskus 2007, ja voin kertoa että silloin ei ollut melkein missään leopardikuosia. Leojutut on tullut ehkä vahvimmin vuonna 2009, ja siitähän mä olen ollut enemmänkin kuin mielissäni. n_n

Päähineet
Nää on niin luvluv, en oo käyttänyt koko talvena mitään muita pipoja kun toita kahta.

Huivit
Tämä on ollut käytössä paljon, oli myös mukana Maltallakin. Haisee edelleen tupakalle, viinalle ja hajuvedelle, nam..

Eniten käytössä oleva huivini, tosi lämmin ja mukava. Tekisi mieli vielä hankkia tuon ruskea versio.

Tätä kiiltohuivia on inhottava käyttää, koska sitä hilettä on sitten joka paikassa. :D

Tämä taitaa kaikista vanhin leojuttuni, ostin tämän joskus laivalta, myös ystävälläni Minnalla on samanlainen.

Vaatteet
Tämä on aivan ihana yöpaita/mekko. Juho tosin sanoo tuota sairaalakaavuksi...

Maksoin tästä noin 30e, en kadu yhtään.

Joillakin on pikkumusta, mulla onkin pikkuleo! Olinpas nyt nokkela. :D

Toppi jota en ole päässyt vielä kertaakaan käyttämään...

Legginsit ja sukkahousut
Voi luoja miten olen etsinyt leoleggareita, etsin niitä varmaan kaksi vuotta, ja vasta viime vuonna löysin. Nuo ovat kylläkin jo rikki.

Paksut leggarit, tosi kätevät ja lämpimät.

Löysin H&M:ltä leosukkahousut, ostin ensin yhdet mutta oli pakko käydä ostaa toiset varalle jos nuo aikaisemmat menevät rikki.

Muut
Kun aloin käymään salilla, niin pakkohan mun oli hankkia salilaukku kissakuosilla.


Ja viimeisin hankitani tänään...
Urheilutoppi, en olisi ikinä uskonut että niitäkin olisi leopardikuosina, mutta olipahan. En ede olisi tarvinnut tuota, mutta te lukijat tiedätte miksi hankin tuon. ;)

1 kommentti: