lauantai 20. helmikuuta 2010

Löllöttelyä

Blaablaa, mulla on ollut pari päivää aika puuduttavia. Keskiviikkona menin joskus 8.30 töihin, eihän siinä mitään, ihan jees päivä oli. Illalla tuli kuitenkin Suomen peli, mun ei pitänyt katsoa sitä, mutta noh, jäin kattoo sitä ja irkkaa samalla Juhon kavereiden kanssa, "Dear Eki...". Pääsin loppujenlopuksi siis nukkumaan joskus 01.30, herätys sitten soikin iloisena 06.00.... kyllä, vitutti. Miksi en mennyt aikaisemmin nukkumaan? Sitä oli kuitenkin turha valittaa, itsepähän olin hölmö, töihin menin jo tuossa 07.30 ja olin valmis 08.45, kotona kuitenkin olin vasta 09.30 koska kävin ostamassa itselleni jotain syötävää. Nälkä oli siis aika kammottava koska söin aamulla muistaakseni appelsiinin, tai jotain, olin vielä unessa kun silloin söin. Päätin etten mene nukkumaan, eihän mua oikeastaan silloin väsyttänyt, tein reippaan kakkosaamupalan ja aloin katsomaan Sex and the Cityä.

Tytötkin olisivat halunneet kakkosaamiaista, parin jakson jälkeen toteskin etten jaksa syödä tätä kaikkiea, tytöt kiittivät. Jossain vaiheessa uni alkoi painaa silmää aika lailla, joten kömminkin sitten Juhon kainoloon pötköttää. Herättiin kai joskus 13-14 aikaan.

Eilen eli perjantaina lähdettiin käymään äitin luona, löllöttelemään ihania pentuja! Syötiin äitin luona myös aivan liikaa, mulla olikin koko loppupäivän huono olo. :D Mutta nyt teitä ei enää kiinnosta mun löpinät vaan kuvat pennuista, tässä olkaa hyvä!

Kaunis mamma Luna ja komeat viitoset!

Ja pien lutkutus kävi. Eikö olekkin suloisia? Tuolla yhdellä tytöllä oli jo toinen silmä hieman avautunut. :)

Imettäminen on IHANAA!!

Siis hei toi mun kaksoisleuka, tästä nyt näette miten paljon syötiin. Vai hetkonen, tää taidettiin ottaa ennen syömistä..... perkele.

Olen hieman suloinen!

Kattokaa nyt tuota oikeanpuolimmaista kun sen silmä on jo ihan auki!

Tää on mun lempparikuva, kattokaa nyt tuota takana olevaa poikaa, ei hellanlettastuituituitui.

Vielä kerran koko kööri.

Vielä olisi vähän koira-asiaa, nimittäin meidän neidit ei oo enää muruja. Katsokaa vaikka itse.

Mursu-Akira

Eimursu-Akira

Siis toi on niin huima muutos aina kun leikkaa viikset, naamataulu tulee paljon sirommaksi ja tietenkin söpömmäksi. Tuossa mursukuvassa näkyykin aika hyvin Aksulla oleva ihottuma, sen silmänympärykset ja huulet on tuollaiset punaiset, ja sit kun se vielä rapsuttaa itseään niin oivoivoi. Onneksi äiti nyt antoi kaikenlaista öljyä ja vitamiineja mukaan, jos se niillä sitten lähtisi, toivotaan ainakin. Tietenkin voi olla et pakkanenkin jotenkin aiheuttaa tuota, mutta katsoo nyt miten tuo edistyy.

Kenelle iski pentukuume?

7 kommenttia:

Eve kirjoitti...

Mulle! Mikä rotu tää on? :) Niin valloittavia!

Meiju kirjoitti...

Bostoninterrieri, aivan ihana koirarotu.

Anonyymi kirjoitti...

APUA ! Tässä ne taaperot sitten on... Aion hankkia itselleni tälläisen heti kun siihen on mahdollisuus. AIvan ihania !

Meiju kirjoitti...

Odotas vain kun näet tällä tai ensiviikolla kuvia pennuista jotka jo ryömivät eteenpäin ja ovat muutenkin suloisimmillaan!

Anonyymi kirjoitti...

Voi että, en malta odottaa !
Muutes, teettäkö sun äiti pentuja joka vuosi pari pentuetta ? Ja vielä tärkeempää, myykö hän niitä ja kuinka paljon niille on kyselyjä ? Voisin joskus kaukana tulevaisuudessa olla kiinnostunut...

Meiju kirjoitti...

Se hiukan riippuu, tänä vuonna on tulee vielä toinen pentue, jos nyt narttu tulee tiineeksi. Mutta yleensä yksi pentue per vuosi. :) Kyselyjä on paljon, mutta jos ajoissa ilmoittelee että on kiinnostunut ja pitää yhteyttä niin pennun voi saada. Rotu on kuitenkin niin pienipesueista ja tosi kysytty rotu, voi olla että omaa pentua joutuu odottamaan vuoden tai pari. Mutta kyllä se odotus palkitaan! :)

Anonyymi kirjoitti...

Voi että, mahtavaa!
Minulla tosiaan menee ainaki pari vuotta ennen kuin minulla on edes mahdollisuutta ottaa koiraa, mutta tulen olemaan silloin aivan varmasti yhteydessä! =)